Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Poly.K & djPacko "Awakening Seed"

Τρία άλμπουμ μέσα σε τρία χρόνια.
Δεν επιδίωξα συνειδητά να γίνει, ούτε υπήρχε κάποιος στόχος. Συμβαίνει να καταπιάνομαι συνέχεια, όσο προλαβαίνω στην καθημερινότητα, με συνθέσεις κομματιών και γραφή ιστοριών. Όταν οι συνθήκες ευδοκιμούν, ηχογραφούνται τα τραγούδια και παίρνουν το δρόμο τους.

Επιλογή συνεργασίας.
O djPacko είναι ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στη ζωή μου. Το γεγονός οτι μοιραστήκαμε μουσικές εμπειρίες και τις κοινοποιήσαμε, μου δίνει πολύ μεγάλη χαρά. Άλλωστε το άλμπουμ βασίστηκε σε ιδέες του djPacko, o οποίος πειραματιζόταν σε δανεικό υπολογιστή, κάπου ανάμεσα στα ταξίδια του στο Βόλο – Γιάννενα – Ναύπακτο – Αθήνα. Από την πρώτη στιγμή που μου έβαλε να ακούσω, ένιωσα την επιθυμία να συμμετέχω και εγώ. Στην πορεία της ηχογράφησης, προέκυψαν νέες ιδέες από την πλευρά μου ή ολοκλήρωσα συνθέσεις που με ταλαιπωρούσαν καιρό.
Ο Θάνος Βρ. συμμετέχει επίσης και σε αυτό το δίσκο με τις κιθάρες του, παίζοντας σε δυο κομμάτια , το ‘’Ataraxia’’ και το  ‘’Vinegar from Palestine’’. Αποτελεί για μένα έναν από τους  πιο ταλαντούχους μουσικούς που έχω γνωρίσει. Χωρίς τη δική μου παρεμβάση ή κατεύθυνση, ο Θάνος αφήνει το δικό του στίγμα, με τρόπο μοναδικό που πάντα με συγκινεί.
Εικονογραφημένα εξώφυλλα.
Η συνεργασία πολλών μορφών τέχνης αποτελεί για μένα ένας μοναδικός συνδιασμός και συνάμα επιδίωξη. Νιώθω πολύ περήφανος που δέχτηκαν να εικονογραφήσουν και οι τρεις καλλιτέχνες (Δανάη, Χρήστος, Κώστας) με το δικό τους ιδιαίτερο τρόπο την ιστορία που ήθελα να αφηγηθώ σε καθένα από τα τρια άλμπουμ.
Ειδικά, αυτή τη φόρα, με τον Κώστα (a.k.a Boonis) που δε γνωριζόμασταν, αλλά θεωρώ πως δε θα μπορούσε να αποτυπώσει καλύτερα αυτό που είχαμε στο μυαλο μας, εγώ μαζί με το djPacko, όταν δημιουργούσαμε τον άγρυπνο σπόρο και ειδικά τη φιλοσοφία που στοιχειώνει και νοηματοδοτεί το έργο μας. 
  
Ηχογράφηση – ιδιαίτερη παραγωγή.
Η ηχογράφηση των φωνητικών έγινε στο σπίτι του Θάνου Βρ., ενώ τα υπόλοιπα μουσικά όργανα ηχογραφήθηκαν στον υπολογιστή μου με την σύμπραξη του djPacko, όλα μέσα σε  λίγες ώρες, καθώς δεν υπήρχε άφθονος ελεύθερος χρόνος στη διαθεσή μας.
O Aombk είναι ο άνθρωπος-κλειδί στην παραγωγή του ‘’Awakening seed’’, χωρίς τη βοήθεια του δε θα είχα καταφέρει να φέρω εις πέρας καμία προσπαθειά μου. Είναι πάντα στην καρδιά μου και του έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στις παρεμβάσεις του. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του και αποτελεί για μένα ένας από τους πιο αντισυμβατικούς καλλιτέχνες με έντονη δόση αυτοκριτικής.

Μοναχική πορεία ή μπάντα.
Παράλληλα με το εγχείρημα του Poly.K, συμμετέχω ή δοκιμάζω να συμμετέχω και σε άλλες μουσικές ομάδες (με μεγάλη αγάπη πάντα τους distorted function), είτε ως μπασίστας είτε ως τραγουδιστής. Θεωρώ πως αποκομίζει κανείς μοναδικές εμπειρίες αλληλοεπιδρώντας.
Νομίζω, όμως, πως τώρα πια, εκτός από έλλειψη ελεύθερου χρόνου, δε διαθέτω και υπομονή. Θα ήταν ιδεατό το σενάριο να παρουσιάσω τα κομμάτια και των τριων άλμπουμ με τη συμμετοχή μουσικών, το γεγονός όμως του να συντονίσεις και να συγκεντρώσεις μια ομάδα ατόμων, είναι για αυτή τη χρονική στιγμή της ζωής μου, κάτι εξαιρετικά δύσκολο.
Μουσικές προτιμήσεις – ενημέρωση σχετικά.
Όσο μεγαλώνω πηγαίνω προς τα πίσω, αναζητώ funk, psychedelic, rock μπάντες δεκαετίας ’70. Μεγάλες αγαπές αποτελούν 13th Elevators, Led Zeppelin, Black Sabbath, Funkadelic, Fugazi, Sonic Youth, Primus, Morphine και πρόσφατα οι The thing κ.α
Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία τρία χρόνια δεν ακούω πολύ μουσική και ούτε υπάρχει χρόνος για συναυλίες. Σπάνια έχω παρακολουθήσει μπάντες από το εξωτερικό, συνήθως στηρίζω την εγχώρια μουσική σκηνή.

Δισκογραφία αναλυτικά:
- Poly.K & djPacko – Awakening Seed (Ep,2017,self-released)  
-Poly.K & Sleepwalk Cosmonauts Ensemble - Youth fence cartel (Ep,2016,self-released)
-Poly.K - Miss Sunshine & the thieves of the moon (Ep,2015, self-released)
youtube - PolyK music
Facebook - Poly.K