Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Τύχη Βουνό... αύριο η κλήρωση!!!


Διαγωνισμός και κλήρωση του βιβλιοπωλείου μας για τις χριστουγεννιάτικες μέρες!!!

Στείλτε μας τρεις τίτλους βιβλίων που θα χάριζες σε κάποιον συγκεκριμένο φίλο ή φίλη σου. Οι προτάσεις από – προς (τα μικρά ονόματα είναι απαραίτητα) θα μπουν σε κλήρωση αύριο 30 Δεκεμβρίου και το βιβλιοπωλείο μας θα δωρίσει στην τυχερή πρόταση τα τρία βιβλία. Παρακαλούμε τα προτεινόμενα βιβλία να μην κοστίζουν πάνω από 20 ευρώ έκαστο.
Μόλις λάβουμε τα υποψήφια βιβλία - δώρα σας, θα σας στείλουμε πίσω έναν αριθμό που θα σας αντιπροσωπεύει στην κλήρωση.
Όλα τα προτεινόμενα βιβλία θα δημοσιευτούν στο παρόν ιστολόγιο.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.

Οι επόμενοι συμμετέχοντες!!! 
............................................... 
Από Ισμήμη για Ντίνα

1.Εμπειρία ή ερμηνεία , το δίλλημα των μουσείων. Nicolas Serota.
2.O ιππότης με την σκουριασμένη πανοπλία Εκδ. Opera
3.O μπούφος που δεν μπορούσε να κάνει μπου. Εκδ.Opera.

από την Κατερίνα για τον Θόδωρα

Λουίς Σεπούλβεδα, Σημειώσεις εν καιρώ πολέμου, Εκδότης: Opera
Πέτρος Μάρκαρης, Αμυνα ζώνης, Εκδότης: Γαβριηλίδης
Τζέημς Ελρόυ, Λος Αντζελες εμπιστευτικό, Εκδότης: Άγρα

Απο Γιαννούλα:

στην Σοφία το "Μονόγραμμα" του Ελυτη, για να ονειρευτεί όπως κι εγώ μέσα από τις λέξεις...( Ελύτης, Οδυσσέας, Μονόγραμμα, Εκδότης: ΙΚΑΡΟΣ)
στον Νίκο τον Αλχημιστή του Κοέλο, για να ταξιδέψει στο όνειρο του...( Αλχημιστης, Πάολο Κοέλο, Εκδόσεις: ΛΙΒΑΝΗΣ)
στην Τασία το "Μαγειρική για όλους" για να συνεχίσει να ζωγραφίζει στην κουζίνα της ( Μαγειρική για όλους,Τζιαμπίρης - Πυραμίδα, 2009.,)

από Γιούλικα
Για τον Κώστα: Ανταίος Χρυσοστομίδης, Οι κεραίες της εποχής μου, Καστανιώτης
Για τη Λίλα: Andre Gorz, Γράμμα στη Ντ.,  Ποταμός
Για το Γιάννη: John Stuart Mill, Περί Ελευθερίας, Επίκουρος

Αγγελική 
1) "o σπασμένος καθρέπτης", Jonathan Coe  από εμένα προς τον φίλο μου Γιώργο
2) "για την αγάπη της γεωμετρίας", Σώτη Τριανταφύλλου  από εμένα προς την φίλη μου Βάσω
3) "μόνος στο Βερολίνο", Ηans Fallada  από εμένα προς τον γιο μου Γιάννο

Why men love Bitches (στα ελληνικά) για Δαμασκηνή
Why men love Bitches (στα ελληνικά) για Ποθητή
Why men love Bitches (στα ελληνικά) για αλεξάνδρα - εκδόσεις Ορφεύς
..............................
Αύριο η κλήρωση!!!